Wodzisław Śląski: Dostawa środków
czystości na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej Zakładu Usług
Pralniczych w Wodzisławiu Śląskim
Numer ogłoszenia: 420848 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Aktywności Zawodowej Zakład Usług Pralnicznych , Ul. Wałowa 30, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 454 60 13, faks 32 454 60 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej Zakładu Usług Pralniczych w Wodzisławiu Śląskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuję dostawę środków czystości potrzebnych do bieżącej działalności Zamawiającego. 1. Papier toaletowy, biały, duża rolka 64 szt. 2. Ręczniki papierowe składane zielone 12 kartonów 3. Płyn do czyszczenia toalet 1 l 20 szt. 4. Uniwersalny płyn do mycia podłóg w opakowaniach 5 l. 12 szt. 5. Płyn do mycia naczyń w opakowaniach 5 l. 20szt. 6. Mydło w płynie w opakowaniach 5 l. 4 szt. 7. Odświeżacze powietrza w areozolu 12 szt. 8. Kostki zapachowe do WC 16 szt. 9. Mleczko do czyszczenia 12 szt. 10. Granulki do udrażniania rur 2 szt. 11. Gąbki do mycia naczyń 30 szt. 12. Środek myjąco- dezynfekujący do wszystkich powierzchni zmywalnych oraz sprzętu medycznego 2 szt. 13. Preparat do mycia i dezynfekcji wodoodpornych powierzchni i podłóg o poj. 5l. 4 szt. 14. Preparat myjąco dezynfekcyjny na bazie aktywnego tlenu o poj. 5 l. 2 szt. 15. Worki na śmieci o poj. 35 l. 80 szt. (rolki) 16. Worki na śmieci o poj. 60 l. 4 szt. (rolki) 17. Worki na śmieci o poj. 120 l. 4 szt. (rolki) 18. Worki na śmieci o poj. 240 l. 4 szt. (rolki) 19. Płyn do prania delikatnych tkanin z lanoliną o poj. 4 l. 32 szt. 20. Płyn do prania czarnych tkanin z lanoliną 4 szt. 21. Płyn do płukania tkanin o poj. 4 l. 24 szt. 22. Szampon do prania dywanów o poj. 500 ml. 4 szt. 23. Uniwersalny wybielacz o poj. 1 l. 4 szt. 24. Odplamiacz do białych tkanin o poj. 2 l. 4 szt. 25. Odplamiacz do kolorowych tkanin o poj. 2 l. 4 szt. 26. Płyn do prania ręcznego do białych tkanin 4 szt. 26. Płyn do prania ręcznego do kolorowych tkanin 4 szt. 27. Wybielacz uniwersalny do dezynfekcji w pojemnikach 5 l. 4 szt. 28. Odplamiacz w sprayu 48 szt. 29. Proszek do prania tkanin kolorowych 126 kg. 30. Płyn do prania wełny i delikatnych tkanin 4 szt. 31. Rękawice gumowe 16 szt. 32. Mop płaski 2 szt. 33. Wkład wymienny do mopa 16 szt. 34. Miotła 2 szt. 35 Preparat do usuwania osadów kamienno- wapiennych w pojemnikach 5l. 2 szt. 36. Płyn do mycia szyb 4 szt. 37. Szampon do mycia samochodów (koncentrat) 4 szt. 38. Szampon z woskiem 4 szt. 39. Pianka do czyszczenia opon i gum 4 szt. 40. Gąbki do mycia samochodów 16 szt. 41. Preparat do czyszczenia kokpitu 4 szt..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 39.81.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć : 1) Wykaz oferowanego asortymentu wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do oferty. 2) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, 3) wykaz dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. nr 5 do oferty (jeżeli Wykonawca nie zastrzega w ofercie tajemnicy przedsiębiorstwa nie jest wymagane dołączenie niniejszego załącznika),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) ustawowej stawki podatku VAT Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wykonawcy o stawkę podatku VAT; b) części zamówienia (zakresu dostaw), którą wykonawca zamierzał zlecić podwykonawcy wykazując przedmiotowy zakres w ofercie pod warunkiem, że wykonawca będzie zmuszony do zmiany zakresu ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty; d) podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia, pod warunkiem, że wykonawca będzie zmuszony do zmiany podwykonawcy ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty; e) wprowadzenie podwykonawcy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert zaoferował samodzielne wykonanie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty, 2. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w punkcie 1 wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, niezwłocznie po ich zaistnieniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zaz.bip.powiatwodzislawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Aktywności Zawodowej Zakład Usług Pralniczych, ul. Wałowa 30, 44-300 Wodzisław Śląski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 14:00, miejsce: Zakład Aktywności Zawodowej Zakład Usług Pralniczych, ul. Wałowa 30, 44-300 Wodzisław Śląski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie